Partners

Een goede adviseur is in staat om zijn klanten op het juiste moment van de juiste adviezen te voorzien tegen de juiste prijs en voorwaarden Door samen te werken met gelouterde adviseurs met specifieke kennis en ervaring en zijn wij in staat om onze klanten daar bij te staan waar de behoefte ligt. Onze partners zijn:

Van Wayenburg assessment & coaching

van Wayenburg assesment & coaching

Nico van Wayenburg is  meer dan 20 jaar zelfstandig assessment psycholoog, coach en loopbaanadviseur. Hij ondersteunt organisaties bij het duurzaam inzetten en ontwikkelen van de kwaliteiten van medewerkers. Sleutelwoorden: vergroten van persoonlijk leiderschap, weerbaarheid en vitaliteit; verhogen van de effectiviteit als manager en verbreding van de communicatieve en beïnvloedingskwaliteiten. 

www.vanwayenburg.com

Het gedachtengoed werkondernemerschap, de bijbehorende tooling en de pool van coaches en trainers vormen een zeer krachtig model wat zijn dienst keer op keer bewijst.

https://www.pontesgroup.com

 Vanuit de gedachtengang van “let us empower you with your data” en door het inzetten van gedegen informatie management oplossingen helpen wij organisaties onder andere in de verzekeringsbranche. Door beter en slimmer gebruik van data de waarde hiervan bloot te leggen en essentiële doelstellingen te realiseren. Van ontwerp tot uitvoering 

https://www.datametrics.nl/

ONTZORGEN

Wij zijn ervan overtuigd dat mensen nooit zomaar kiezen voor merken en producten. Zij kiezen een merk of product waarin ze geloven. Wanneer een consument en een merk iets delen, iets gemeen hebben, is het tijd om verder te kijken. Tijd om een relatie op te bouwen. Daar werken wij aan. Samen met jou. Want wij zijn ervan overtuigd dat samenwerken de manier is om verder te komen. We ontzorgen je en voeren de regie over merk en campagnes zonder dat we je dwingend vertellen hoe het moet. Maar we hebben natuurlijk een eigen mening en die steken we niet onder stoelen of banken als we je merk verder kunnen helpen.

EXTRA KOFFIE

Om doelen te bereiken, moet je kansen grijpen. Dat vraagt om efficiency en adequaat handelen. We kunnen dan ook echt tempo maken – dat is gunstig voor het proces en de kosten. Als dat nodig is werken we gewoon door. We drinken een extra kop koffie, doen een powernap, melden thuis dat het iets later wordt (hadden ze al verwacht) en we maken het werk af.

PRAGMATISCH 

Wij willen deel uit maken van het merk. Dat lukt dankzij inlevingsvermogen en onbegrensde gretigheid. Zo komen we snel tot de kern en werken we vervolgens aan de oplossing. Bij voorkeur starten we aan de basis, leggen we een stevig en vruchtbaar fundament, maar we kunnen zowel opbouwen als uitbouwen. We zijn overtuigde pragmatici. Zo maken we meer &more

 www.marcandmore.com